1. بازنمایی ایران در سینمای هالیوود

عبدالله گیویان؛ محمد سروی زرگر

دوره 2، شماره 4 ، زمستان 1388، ، صفحه 147-177

http://dx.doi.org/10.7508/ijcr.2009.08.005

چکیده
  وجود شکاف میان واقعیت و آنچه در رسانه‌ها ارائه می‌شود، سبب شده تلاش‌های بسیاری برای توصیف و تبیینِ چگونگی و چرایی شکل‌گیری بازنمایی‌های رسانه‌ای از جهان خارج صورت گیرد. در سایه این تلاش‌ها، امروزه بازنمایی رسانه‌ای به مفهومی بنیادین در مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای تبدیل شده است. بر اساس فرض‌های اولیه مطالعات فرهنگی، در بررسی ...  بیشتر