تجربۀ توریسم در فضای واقعی و مجازی

علیرضا دهقان

دوره 1، شماره 4 ، دی 1387، ، صفحه 1-19

https://doi.org/10.7508/ijcr.2008.04.001

چکیده
  در دو دهۀ اخیر، با در نظر گرفتن گسترش زیاد ارتباطات راه دور تغییرات فراوانی در درک و دریافت افراد از مکان به وجود آمده است. این تغییرات، تجربۀ توریسم را نیز در بر‌می‌گیرد؛ چراکه مکان چه در شکل واقعی و چه در شکل مجازی‌اش، عنصری کلیدی در توریسم است. مقالۀ فعلی در صدد است نشان دهد که تجربۀ توریسم در جهانِ نسبتاً مجازی شدۀ کنونی یا، چنانکه ...  بیشتر