علوم اجتماعی و ارتباطات
برون‌ایستادگان رادیو‌ـ‌تلویزیون دولتی در ایران

هادی خانیکی؛ سبحان یحیائی

دوره 10، شماره 1 ، فروردین 1396، ، صفحه 59-85

https://doi.org/10.22631/ijcr.2017.328

چکیده
  این مقاله، با طرح کردن مفهوم تازه «برون‌ایستادگی» در مطالعات مخاطب‌شناسی رسانه‌ای، در پی این بوده است که برون‌ایستادگان رادیو‌ـ‌تلویزیون دولتی ایران را ــ‌ کسانی‌که آگاهانه و عامدانه استفاده از این رسانه را کنار گذاشته‌اند و از رویارویی با آن پرهیز می‌کنند ــ‌ مطالعه کند. نویسندگان بر این نظر هستند که تجربه برون‌ایستادگی، ...  بیشتر