نقش آموزش در ارتقاء شاخص‌های هویت ملی

محمدباقر علی‌زاده اقدم؛ محمد شیری؛ سجاد اجاقلو

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1389، ، صفحه 181-207

https://doi.org/10.7508/ijcr.2010.09.006

چکیده
  این مقاله به بررسی هویت اجتماعی دانش‌آموزان مقطع متوسطه با تأکید بر بُعد هویت ملی آنان می‌پردازد. در این مقاله سعی شده به این پرسش پاسخ داده شود که چگونه می‌توانیم میزان تعلق به هویت ملی دانش‌آموزان را افزایش دهیم؟ جامعه هدف دانش‌آموزان، دو دبیرستان از نواحی یک و دو شهر زنجان و به تعداد 700 نفر بوده که از آن تعداد، 30 نفر به منظور حضور ...  بیشتر