نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، گروه مدیریت و حسابداری، دانشکده مدیریت، دانشگاه علوم و تحقیقات البرز، کرج، ایران
2 استادیار مدیریت، گروه مدیریت و حسابداری، دانشکده مدیریت، دانشگاه علوم و تحقیقات البرز، کرج، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
ایمانی جاجرمی، حسین (1393). مقالاتی درباره شهراسلامی. تهران: مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرتهران.
جمعی از نویسندگان (1388). بازیهای رایانهای: مجموعه مقالات. تهران: انتشارات همشهری.
دوران، بهناز (1391). بازیهای رایانهای آموزشی (مدخل 5-7-12). تهران: دانشنامه ایرانی برنامه درسی.
دوران، دانیل (1394). نظریه سیستمها. تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی.
رحمانی، نوشین (1391). تئوری یادگیری و ارتباط آن با بازی. سایت مرکز آموزش الکترونیکی مژسسه تبیان.
رئیسی، زهره (1380). روانشناسی تربیتی. اصفهان: مانی.
قبادی، علیرضا (1393). ویژگیهای شهر از منظر نهجالبلاغه. تهران: مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرتهران.
Dziorny, M. (2005). Is digital game-based learning (DGL) situated learning?. University of North Texas.
Gamst, G., Meyers, L.S. (2012). Analysis of variance designs; A conceptual and computational approach with SPSS and SAS.University of La Verne, California. doi: 10.1017/CBO9780511801648
Glasslab. (2015). GlassLab creates and enables high-impact games that make learning visible.
Knight, J. (2007). Handbook of computer game studies. MA: MIT Press.