نمایه نویسندگان

ا

  • افروزه، حکیمه طراحی مدل اثرگذاری استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 59-83]
  • البرزی، محبوبه رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با اهمال‌کاری تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 109-129]
  • استیری، مهرداد تدوین راهبردهای کسب‌و‌کار در بازی‏‌های رایانه‌‏ای در ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]

ب

  • بیگی، حمیده نقش گردشگری آیینی در نگهداشت فرهنگ عزاداری حسینی؛ مطالعه موردی شهرک ماسوله [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 101-131]
  • باباصفری، نافع تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]

ج

  • جواهری، جواد تدوین راهبردهای کسب‌و‌کار در بازی‏‌های رایانه‌‏ای در ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
  • جابریان، نفیسه تحلیل تحولات نگرشی مؤثر بر روابط اجتماعی اعضای گروه معنویت‌گرای نوین فرادرمانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 67-100]
  • جعفری، سید محمدباقر بررسی تأثیر به‌کارگیری مکانیک‌های بازی‌پردازی بر موفقیت طرح‌های جمع‌سپاری در حکمرانی الکترونیکی؛ مورد مطالعه، مشارکت شهروندان شهرکرد در زیباسازی شهر [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 131-154]

چ

  • نیازی، محسن رابطه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای و انزواطلبی نوجوانان؛ مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در سال 1395 [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 85-108]
  • نژادی، پویان الگوی ارزش‌های ادراکی در مخاطبان پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • نادری، احمد تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]
  • نرسیسیانس، ایمیلیا تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]
  • نظری، علی اشرف ساخت سیاسی‌ـ‌اجتماعی ایل و بازنمایی سازوکارهای مشروعیت‌بخش قدرت: مطالعۀ موردی ایل قشقایی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 183-210]
  • نصیری، حامد الگوی ارزش‌های ادراکی در مخاطبان پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]

ح

  • حسن پور، محسن بازنمود فرهنگ و هویت ملی در هویت بصری شهر؛ مطالعۀ موردی دیوارنگاره‌های مترو تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 23-66]
  • حسن زاده، زهرا رابطه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای و انزواطلبی نوجوانان؛ مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در سال 1395 [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 85-108]

خ

  • خوشبخت، فریبا رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با اهمال‌کاری تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 109-129]
  • خطایی، سوسن بازنمود فرهنگ و هویت ملی در هویت بصری شهر؛ مطالعۀ موردی دیوارنگاره‌های مترو تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 23-66]

د

  • دورودی، روقیه رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با اهمال‌کاری تحصیلی: نقش واسطه‌گری جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 109-129]
  • دهقان‌زاده، حجت چهارچوب تشخیص مکانیک‌های مناسب بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش موضوعات شناختی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 27-58]
  • دهقان‌زاده، حسین چهارچوب تشخیص مکانیک‌های مناسب بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش موضوعات شناختی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 27-58]

ر

  • ربیعی، علی تحلیل تحولات نگرشی مؤثر بر روابط اجتماعی اعضای گروه معنویت‌گرای نوین فرادرمانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 67-100]
  • رستمی، هشام طراحی مدل اثرگذاری استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 59-83]

ز

  • زاهدی مازندرانی، محمد جواد تحلیل تحولات نگرشی مؤثر بر روابط اجتماعی اعضای گروه معنویت‌گرای نوین فرادرمانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 67-100]

س

  • سیدحسینی، سیدمحمدعلی الگوی ارزش‌های ادراکی در مخاطبان پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]

ش

  • شفیعی، شهرام طراحی مدل اثرگذاری استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 59-83]
  • شفائی مقدم، الهام رابطه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای و انزواطلبی نوجوانان؛ مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در سال 1395 [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 85-108]
  • شریفی، سید مهدی تدوین راهبردهای کسب‌و‌کار در بازی‏‌های رایانه‌‏ای در ایران [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]

ع

  • عاشوری، آرمان طراحی مدل اثرگذاری استفاده از بازی‌های ویدئویی ورزشی بر مصرف ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 59-83]
  • عبدالله زاده، زهرا بررسی تأثیر به‌کارگیری مکانیک‌های بازی‌پردازی بر موفقیت طرح‌های جمع‌سپاری در حکمرانی الکترونیکی؛ مورد مطالعه، مشارکت شهروندان شهرکرد در زیباسازی شهر [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 131-154]

غ

  • غرایاق زندی، داود بنیان‏‌های طبیعی صلح و دوستی در آیین نوروز [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]

ف

  • فیاض، ابراهیم تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]
  • فاضلی، نعمت الله تجربه‌های زیستۀ مرزنشینانِ شهر نودشه از پدیدۀ مرز [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 133-152]
  • فتوحی، سردار تجربه‌های زیستۀ مرزنشینانِ شهر نودشه از پدیدۀ مرز [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 133-152]

م

  • مینایی، بهروز چهارچوب تشخیص مکانیک‌های مناسب بازی‌های رایانه‌ای برای آموزش موضوعات شناختی [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 27-58]
  • ماکویی، سویل بنیان‏‌های طبیعی صلح و دوستی در آیین نوروز [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 1-22]
  • محمودی، اعظم بازنمود فرهنگ و هویت ملی در هویت بصری شهر؛ مطالعۀ موردی دیوارنگاره‌های مترو تهران [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 23-66]
  • محدثی گیلوایی، حسن تحلیل تحولات نگرشی مؤثر بر روابط اجتماعی اعضای گروه معنویت‌گرای نوین فرادرمانی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 67-100]

ن

  • نیازی، محسن رابطه اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای و انزواطلبی نوجوانان؛ مطالعه موردی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان کاشان در سال 1395 [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 85-108]
  • نژادی، پویان الگوی ارزش‌های ادراکی در مخاطبان پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]
  • نادری، احمد تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]
  • نرسیسیانس، ایمیلیا تحلیل کیفی منابع هویتی مردمان اورامی‌ [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 153-181]
  • نظری، علی اشرف ساخت سیاسی‌ـ‌اجتماعی ایل و بازنمایی سازوکارهای مشروعیت‌بخش قدرت: مطالعۀ موردی ایل قشقایی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 183-210]
  • نصیری، حامد الگوی ارزش‌های ادراکی در مخاطبان پلتفرم‌های بازی‌های دیجیتال [دوره 12، شماره 1، 1398، صفحه 1-25]

ی

  • یزدان پناه، میلاد ساخت سیاسی‌ـ‌اجتماعی ایل و بازنمایی سازوکارهای مشروعیت‌بخش قدرت: مطالعۀ موردی ایل قشقایی [دوره 12، شماره 2، 1398، صفحه 183-210]