آموزش عالی
1. تبیین فرایند تکامل هویت حرفه‌ای؛ در بین دانشجویان دوره دکترای علوم اجتماعی در ایران

ابوعلی ودادهیر؛ آمنه صدیقیان بیدگلی؛ قاسم جعفری

دوره 10، شماره 2 ، تابستان 1396، ، صفحه 89-118

http://dx.doi.org/10.22631/jicr.2017.1433.2150

چکیده
  مقاله حاضر با استفاده از روش نظریه داده‌بنیاد (زمینه‌ای) اشتراوس و کوربین به بررسی نحوه تشکیل هویت حرفه‌ای در میان دانشجویان رشته علوم اجتماعی دانشگاه‌های وزارت علوم پرداخته است. این پژوهش از نوع پژوهش‌های کیفی بوده که با روش نمونه‌گیری نظری و تکنیک اشباع نظری انجام شده است. جامعه آماری پژوهش، 528 نفر بوده که با 22 نفر از آن‌ها به ...  بیشتر