نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
2 استادیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) (1395 الف). نمای باز 1394: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران. برگفته از: http://direc.ir/Uploads/PersianLandscape1394.pdf
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) (1395 ب). نمای نزدیک پلتفرم موبایل: رویش. برگرفته از: http://direc.ir/Uploads/PersianMobileCloseup139512.pdf
Anderson, C. (2009). Free: The future of a radical price. New York: Hyperion.
Cochran, W. G. (1963). Sampling techniques. New York: John Wiley and Sons.
EEDAR (2014). Deconstructing mobile & tablet gaming. Retrieved from: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:7R92QLBDgX0J:denintelligenteinvestor.dk/wp-content/uploads/2015/05/EEDAR_-_Deconstructing_Mobile_Gaming_2014.pdf+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=ir
Fields, T. (2014). Mobile & social game design. Boca Raton: Taylor & Francis Group.
Newzoo (2016). 2016 Global games market report. Retrieved from: https://cdn2.hubspot.net/hubfs/700740/Reports/Newzoo_Free_2016_Global_Games_Market_Report.pdf