نوع مقاله: مقاله علمی پژوهشی
نویسندگان
1 استاد ارتباطات، دانشکده علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
2 کاندیدای دکترای علوم ارتباطات، دانشکده علوم ارتباطات، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
ایمان، محمدتقی (1391الف). روششناسی تحقیقات کیفی. قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
ایمان، محمدتقی (1391ب). فلسفه روش تحقیق در علوم انسانی. قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
بوبر، مارتین (1380). منوتو (مترجم: ابوتراب سهراب، الهام عطاردی). تهران: نشر و پژوهش فرزانروز.
پایا، علی (1381). گفتوگو در جهان واقعی: کوششی واهی یا ضرورتی اجتنابناپذیر؟. تهران: طرح نو.
خانیکی، هادی (1387). در جهان گفتوگو. تهران: انتشارات هرمس.
ذکایی، محمدسعید (1391). آموزش شهروندی و توسعه اجتماعی. تهران: نشر تیسا.
ریتزر، جورج (1374). نظریه جامعهشناسی در دوران معاصر (مترجم: محسن ثلاثی).تهران: علمی.
شهرتاش، فرزانه (1389). «فلسفه برای کودکان» را چگونه معرفی کنیم؟. اطلاعات حکمت و معرفت، 5(3)، 16-9.
شهرتاش،فرزانه (1390). ورود «فلسفهبرایکودکان». اطلاعات حکمت و معرفت، 6(8)، 23-17.
فلیک، اووه (1388). درآمدی بر تحقیق کیفی (مترجم: هادی جلیلی). تهران: نشر نی.
فیشر، رابرت (1386). آموزش تفکر به کودکان (مترجم: مسعود صفاییمقدم، افسانه نجاریان). اهواز: رسش.
قاضیمرادی، حسن (1391). شوق گفتوگو و گستردگی فرهنگ تکگویی در میان ایرانیان. تهران: نشر دات.
محسنیانراد، مهدی (1390). ریشههای فرهنگی ارتباط در ایران. تهران: چاپار.
محسنیانراد، مهدی (1391). ارتباطات انسانی. تهران: سمت.
محمودیان، رفیع (1379). جهانی آرمانی: وضعیت آرمانی رابطه خود با دیگری. ارغنون، 16، 312-291.
ملکات، سرینیواس (1384). نظریههای ارتباطات توسعه (مترجم: یونس شکرخواه). رسانه، 64، 76-49.
ملکیان، مصطفی (1390). راهی به رهایی؛ جستارهایی در باب عقلانیت و معنویت. تهران: نشر نگاه معاصر.
موثقی، سیداحمد (1386). گفتوگو و توسعه. فصلنامه سیاست، 37(2)، 227-191.
نیستانی، محمدرضا (1388). اصول و مبانی دیالوگ: روش شناخت و آموزش. تهران: نوآوران سینا.
ویگوتسکی، لییفسمینوویچ (1381). تفکر و زبان (مترجم: بهروز عزبدفتری). تهران: فروزش.
هابرماس، یورگن (1391). کنش ارتباطی (مترجم: کمال پولادی). تهران: مرکز.
Bohm, D. (1998). On creativity. Lee Nichol (ed.), London: Routledge.
Edmiston, B. (2008). Forming ethical identities in early childhood play. New York: Routledge.
Have, P. (2007). Doing conversation analysis: A practical guide. London: SAGE Publications.
Matthews, G. (1984). Dialogues with children. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Pihlgren, A. (2008). Socrates in the classroom: Rationales and effects of philosophizing with children (Unpublished doctoral dissertation). Stockholm University, Department of Education https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812055334
Sidnell, J. (2010). Conversation analysis: An introduction. United Kingdom: Wiley-Blackwell.